Çarşamba, Ekim 5

Teşekkür

Merhaba,
Hiç yorum alamayacağımı sanıyordum, cok sevindim yorumlarınıza. Daha simdiden cok özledim sabahları oturup hepinizin sayfalarında dolasmayı, bir seyler paylasmayı....Oysa daha önümde kocaaaaaa bir kış ve kocaaaaa bir ilkbahar var:(

Bazen buradaki diğer öğretmen arkadaşlarla (suanda hepimiz sadece öğrenciyiz tabi) oturup dertleşiyoruz ne işimiz vardı evimizi yerimizi bırakıp geldik buralara diye. Programımız da o kadar yoğun ki, sürekli bir yığın okunacak şey birikiyor. Yapılacak ödevler, tezimiz için araştırmalar da cabası...Sağsalim bir atlatsam şu yılı diye adaklar adamaya başladım artık.

Ankara bana yaramadı galiba, üşütmüşüm biraz. Öğleden sonra izin aldım dinlenmek için o arada da hızlıca bir baktım ne var ne yok bizim hünerli ellerde diye. Hastalandığına sevinir mi hiç insan:) Sevindim işte... Maşallah yine döktürmüş herkes. Yeni katılanlar da olmuş ne güzel.
Beni yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkürler.
Sevgilerimle...

8 Comments:

At 3:25 ÖS, Blogger Munevver said...

geçmiş olsun sevgili Emel .Allah iyilik versin inşaallah.Ne yapacaksın kızım zorluk sıkıntı çekmeyince feraha erilmiyor.Bu günlerde geçer.Allah kolaylık versin.sağlıkla ve sevgiyle kal.

 
At 9:59 ÖS, Blogger fethiye (acemice) said...

sevgili emel geçmiş olsun. umarım programı başarı ile bitirir sağlıkla evine dönersin. sevgiler...

 
At 2:55 ÖÖ, Blogger xtra said...

geçmiş olsun ve hoşgeldin
bana da uğra

 
At 5:53 ÖS, Blogger manolya said...

Geçmis olsun, kendine iyi bak. Kolay degil kurulu düzenini birakip yeni birseye baslamak. Allah yardimcin olsun.
Sevgiler, basarilar

 
At 12:16 ÖÖ, Blogger Burcu said...

Sen hiç merak etme. Biz sen bişey yazmasan da siteni ziyaret ediyoruz, hiç yalnız bırakmıyoruz:)

Sayılı gün çabuk geçer, üzülme. Kendine dikkat et...

 
At 2:40 ÖS, Blogger bielifmiktari said...

merhaba Emel ben de yeni blogculardanim.Seni ve diger blogculari takip ediyorum.Benim sayfama da gozatmak istersen eger adresimi veriyorum.
bielifmiktari.blogspot.com
Sevgiler Elif

 
At 11:49 ÖÖ, Blogger tuhfe said...

Geçmiş olsun Emel. Allah kolaylıklar versin. Tatlı bir o kadarda zor bir işin içindesin. İlerde bitirdiğin zaman iyiki katlanmışım oh ne iyi etmişim diyeceksin mutlaka. Sana başarılar diliyorum. Su gibi aksın gitsin günler, aklında sadece güzel anılar kalsın.
Hayırlı Ramazanlar.

 
At 7:06 ÖÖ, Blogger NALAN KAPLAN said...

Emelcim çok geçmiş olsun !Hafif atlatırsın inşallah.Özlüyoruz seni arada bir böyle kaçamaklar yapmaya çalış :)

 

Yorum Gönder

<< Home