Pazar, Ekim 16

Bir şeyler mi eksik?

Geçen gün ilk defa Ankara'nın içine indik. Tunalı'da Hacı Arif'e gittik iftara, ayıptır söylemesi:)
Okul, yurt ve haftasonları Istanbul arasında gidip geldigim icin yabancı bir şehirde olduğumu pek hissetmemiştim o akşama kadar. İçimde bir şeyler sıkıştı sanki.
Ankara çok düzgün bir şehir gibi Istanbul'a göre ama bakıyorum bakıyorum bir şeyler eksik. Bir mavilik, bir ferahlık, deniz yok, kokusunu bile duysam yeter dediğim deniz...
Sanırım Izmir hem düzgün bir şehir olması hem de deniziyle en yaşanabilecek büyük şehir özelliklerine sahip.
Ben yine de haftaya Istanbul'a gidip Beşiktaş'ta simit ve çay keyfi yapmak, sonra Ortaköy'e kadar yürüyüp denize doya doya bakmak istiyorum.

Ankara'dan sevgilerimle...

15 Comments:

At 10:25 ÖS, Blogger Sarı Kelebek said...

canım arkadaşım
bak şimdi var ya üzdün beni.olsun böylece istanbulun kıymetini anlamış olacaksın.sen gel istanbula ben sana ellerimle simit yaparım:)

 
At 10:48 ÖS, Blogger fethiye (acemice) said...

ankara ankara güzel ankara :((( çoooookkkkk ösledim oraları. öğrenciyken bambaşkaydı tabiki senin için anlamı farklı. her şehir için öyle değilmidir yaşamışlığının olmadığı yerler anılarının olmadığı şehirler anlamsız ve farklı gelmiyormu? anılarım depreşti ankaraya sevgiler..

 
At 11:14 ÖS, Blogger Emel said...

Çok haklısn Fethiye, yaşanmışlıklarla biz anlam yüklüyoruz şehirlere...Yine de Istanbul virüsünü çoktan kapmışım galiba.

 
At 1:41 ÖS, Blogger tuhfe said...

Ben simit mimit (olsa iyi olur, Kızılay'da) istemiyorum, Ankaranın neresi olursa kabulümdür:)

 
At 11:00 ÖS, Blogger nsevil said...

valla dediğin doğru.istenbul bir virüs.bizde resmen özlüyoruz eşimle ama ne gelir elden anca tatillerde..
hepsi çok cici bayanlar .sen söyle hangisi?????

 
At 9:54 ÖÖ, Anonymous Filiz said...

selam emel eğer istanbula gelirsen ve de ortaköyde yanında bir blogcu arkadaşın da olsun istersen bana e-mail atman yeterli. Sana hemen cep numaramı verebilirim.

 
At 2:46 ÖS, Blogger pınar said...

emel ben de üniversite için izmirden ankaraya gitmek zorunda kalınca çok üzülmüştüm. izmiri çok özlerdim. ama güzel arkadaşlıklar kurunca azaldı özlemim.

 
At 7:37 ÖS, Blogger İncik Boncuk said...

Aralıkta belki Ankara'ya gelicez. Haberin ola.

 
At 10:37 ÖS, Blogger Burcu said...

Evet ankarada birşeyler eksik. Soğuk ve fazla düzenli. Ben istanbulun mistik havasını daha çok seviyorum. Başka hiçbir yerde de yaşamak istemem, yaşayamam :) Büyük sölemiyim...

 
At 10:38 ÖS, Blogger Serra said...

Bu kadar guzel anlatilir bir sehrin ozelligi, ben de burada( ottawa) ayni dertten mustarip yasiyorum. Sen gidiceksin haftaya gene Istanbul'a Emel.

 
At 11:34 ÖS, Blogger morelmas said...

SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE
SAĞLIKLI , HUZURLU , NEŞELİ
BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ
DİLİYORUM.
HER ZAMAN , HER YERDE
SEVGİYLE KALIN

morelmas

http://www.morelmas.blogspot.com/

 
At 1:36 ÖS, Blogger tuhfe said...

İyi Bayramlar.

 
At 7:18 ÖS, Anonymous munev said...

MUTLU SAGLIKLI VE SEVDIKLERINLE SEVGI DOLU GONLUNCE YASAYACAGIN BIR YENI YIL DILERIM.SEVGILER..

 
At 10:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dont Bother With Sluggish Downloads Using NZB Files You Can Hastily Find Movies, Games, MP3 Albums, Applications & Download Them @ Electric Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]

 
At 9:18 ÖS, Anonymous Adsız said...

I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]

 

Yorum Gönder

<< Home