Pazartesi, Eylül 12

Son dakika haberlerim vaaaarrr...

Merhaba,
Nerelerdesin diye soranlar olmuş. Yokluğumun farkedilmesi beni çok mutlu etti doğrusu. Teşekkür ederim.
Arkadaşlar ben bir süre evimden, eşimden, örgülerimden, fimolarımdan, boncuklarımdan, her şeyden uzakta bir sürü ödevlerle, projelerle, fotokopilerle boğuşacağım bir yerdeyim. Mesleğimle ilgili bir master programından burs kazandım ve kalktım geldim Ankara'ya.
Artık hiç bir şeye vakit bulamayacağım sanırım. Yine de beni unutmamanız için elimden geleni yapmaya çalışacağım. Burada da çok iyi örgü ördüğünü söyleyen bir arkadaşla tanıştım. Ondan biraz model çalarım arada artık:)
Sizleri sürekli takipteyim.
Sevgilerimle....

23 Comments:

At 12:04 ÖÖ, Blogger Burcu said...

Hayırlı olsuuun, çok çok başarılar :))

 
At 12:46 ÖÖ, Blogger pınar said...

senin için çok sevindim emel. biz unutmayız seni. sen ödevlerinle meşgul ol. kolay gelsin.

 
At 10:15 ÖÖ, Blogger NALAN KAPLAN said...

Başarılar Emelcim,sen vakit buldukça yeni örnekler topla biz burdayız,unutmayız seni merak etma sen...

 
At 10:42 ÖÖ, Blogger NAZLICA said...

Emelciğim; Çok güzel bir haber burs kazanman.Geleceğin için şimdi ne yaparsan büyük bir kazanç olur.Tebrik ederim.Unutmayız seni, ziyaret ederiz fırsat buldukça.Sevgiler.

 
At 10:49 ÖÖ, Blogger ReNgArEnK ( Nazlı ) said...

bol bol başarılar. sen blogunu merak etme.. önce geleceğin. tabi bizleride merakta koma....
Allah yardımcın olsun...

 
At 12:27 ÖS, Blogger tuhfe said...

Allah yardımcın olsun. Başarılar dilerim.

 
At 3:22 ÖS, Blogger c_elci said...

BAŞARILAR CNM ÖZLEYECEĞİZ SENİ :) YİNEDE SEN BİZLER İÇİN VAKİT BULMAYA ÇALIŞ OLURMU?
HERŞEY DİLEDİĞİN GİBİ OLSUN ...

 
At 5:03 ÖS, Blogger nsevil said...

bsşsrılar diliyorum.her şey gönlünce olsun.hayırlısı osun.bizleride çok ihmal etme ama olur mu?

 
At 10:28 ÖS, Blogger Munevver said...

BAŞARILAR DİLERİM.ALLAH KOLAYLIK VERSİN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.SEVGİLER.

 
At 10:45 ÖS, Blogger İncik Boncuk said...

Senden haber almak ne güzel. Başarılar dilerim. Derslerinde kolay gelsin.

 
At 11:34 ÖS, Blogger Sarı Kelebek said...

şeker arkadaşım, sana başarılar dilerim.kolay gelsin...sen herşeyin üstesinden gelirsin evelallah...

 
At 12:11 ÖÖ, Blogger Emel said...

Hepinize çok çok çok teşekkür ederim.Desteğiniz beni çok mutlu etti.
Sevgilerimle...

 
At 8:20 ÖÖ, Blogger JANJANLI said...

BAŞARILAR SANA EMEL
SEVGİLERİMLE

 
At 10:43 ÖÖ, Blogger Funda Irmak said...

hayırlı olsun canım benimde master i kazandığım gün aklıma geldi ne güzel oluyor insanın ruh hali. Şimdide doktora yapan biri olarak istersen yardımcı olurum sevgiler....

 
At 11:56 ÖÖ, Blogger semra said...

Başarılarınızın devamını dilerim. Herşey gönlünüzce olsun. Sevgiler.

 
At 12:32 ÖS, Blogger johneyericks4827 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

 
At 1:12 ÖS, Anonymous Filiz TÜLÜ said...

KOlay gelsinnnn......

 
At 3:28 ÖS, Blogger sebboy said...

Başarılarınız daim olsun. Ankara'yı çok özledim. Akman 'da mutlaka vişneli pasta yiyin.
Sevgiyle...

 
At 1:43 ÖS, Anonymous Berrince said...

Başarılar Emel.

 
At 11:34 ÖS, Anonymous şule türel said...

başarılar diliyorum. Şule Türel

 
At 12:30 ÖS, Blogger Nilüfer said...

Başarılar diliyorum Emel,herşey gönlünce olsun

 
At 7:54 ÖS, Blogger Emel said...

Hepinize tekrar tekrar tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin.

 
At 1:56 ÖÖ, Blogger Selda Mehmetalioğlu said...

merhaba, tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum.
Selda
www.blogcu.com/canseldam

 

Yorum Gönder

<< Home