Çarşamba, Ağustos 24

Ulus pazarı nereye gitti?

İstanbul'un pazarları ünlüdür bilirsiniz.
Pazartesileri Göztepe'de, salı günleri Kadıköy'de, çarşambaları Fatih'te, perşembeleri Ulus'ta ve cumaları yine Kadıköy'de kurulan pazarlarda her şey bulunur. Bana yakın olması nedeniyle genelde Ulus pazarına giderdim. Ama geçenlerde duyduğum bir habere çok üzüldüm. Önceleri Akmerkez'in hemen karşısında olan pazar yol yapımı nedeniyle Arnavutköy tarafına taşınmıştı. Bu sefer de semt sakinlerinin şikayetleriyle kapatılmış. Çalışmaya başlamadan önceki şu son tatil günlerimde bir kez daha gideyim diye düşünüyordum ama artık çok geç. Başka bir yer mi verecekler pazarcılara acaba? Bugünün işini yarına bırakma diye boşuna dememişler. Hep tembellik yapıp ertelemiştim pazarı şimdi de ara ki bulasın:( Bu konuda bir şey duyarsanız beni haberdar ederseniz sevinirim.

45 Comments:

At 5:53 ÖS, Anonymous Filiz TÜLÜ said...

selam ben ulus pazarına yakın bir yerde yaşıyorum. Ben de duymadım bir şey..Ama duyarsam hemen ahber verceğim SÖZ:

Yanlız bir şey ulus pazarı bana gereksiz pahalı geliyor. Ben genelde salı günleri 4 leventte kurulan pazara gidiyorum. Çok büyük pazar değil ama çok kaliteli şeyler oluyor..Hemde uygun fiyata..

 
At 6:06 ÖS, Blogger Emel said...

Kadıköye de giderdim eskiden, hakkaten ulus pazarı biraz daha pahalı ama yakın nasılsa diye tercih ediyordum.
Bak hiç duymamıştım ben 4. leventteki pazarı. bana tarif edebilir misin yerini zahmet olmazsa?

 
At 10:23 ÖS, Blogger nsevil said...

kızlar cuma günleri istanbul ulus pazarı esnafı edirne'de ulus pazarı olarak pazar açıyor.istanbula gidemiyenler için çok iyi oluyor.bende her hafta bir yokluyorum.yani edirne2ye gelebilirsiniz arkadaşlar...

 
At 2:07 ÖS, Blogger Emel said...

Hiç fena olmaz, Edirneyi çok metheder annemle babam. Orada da yaşamışlar bir süre.Gezmek görmek lazım.

 
At 10:59 ÖS, Blogger nsevil said...

BEKLERİM EMELCİĞİM.

 
At 11:08 ÖS, Blogger Emel said...

Biz de bekleriz :))

 
At 11:00 ÖS, Blogger Burcu said...

ulus pazarına ben de çok üzüldüm. Hem uygun oluyordu hem de diğer pazarlara göre daha kaliteli şeyler bulunuyordu. Nerdeyse bütün yazlık eşyalarımı ordan almıştım :(

Kadıköy pazarı da güzel oluyor ama ulus en güzeli. Yinede tamamen kapatılacağını sanmıyorum. Başka bir yer verirler herhalde...

 
At 11:27 ÖS, Blogger Sarı Kelebek said...

arkadaşlar lütfen pendik pazarını da unutmayalım.Doğma büyüme bir pendikli olarak çok severim cumartesileri sırf pendik pazarı olduğu için.çok büyük bir pazar ama çok güzel.gerçi her hafta istediğiniz şeyi bulamayabilirsiniz ama yine de görmenizi tavsiye ederim.Hem de ulus kadar pahalı değildir.

 
At 8:04 ÖÖ, Blogger Emel said...

Evett dogru sarı kelebek. Pendik pazarının ününü de duymuştum. Ama bana çoooookkk uzak:(

 
At 8:40 ÖS, Anonymous Adsız said...

ulus pazari tam nerde adressi ve kadiköyde olan pazar tam neresinde

 
At 8:43 ÖS, Anonymous Adsız said...

ben yakinda türkiyeye gelicem ve ulus pazarina gitmek istiyorum bana adressini söyliyebilirmisiniz ve yenibosnada bit pazri varmis orda güzel giyimler satiliyor mu? diger güzel istanbulda pazarlarin adresslerini bana verebilirmisiniz?ck sevinirim ben cogunlukla giyimicin gitmek istiyorum pazarlara.


ve sahte ünlü markalar hangi magazalarda ve pazarlarda var ama tabiki ucuz olsun.

tesekür ederm.
adim asli

 
At 3:38 ÖS, Anonymous fatıma said...

merhabalar
maalesefki geçtiğimiz salı kadıköy salı pazarı pazarcılarından duyduğumuza göre pazar kaldırılacakmış maltepe pazarı kaldırılmış deniyordu zaten ne derece doğru bilmiyorum diğer pazarlarda kaldırılacakmkış giyim kuşam kısmı tamamen ümitsiz bu hafta son diyorlardı ama gıda bölümü biz belediye ile görüşmelr yapıyoruz diyorlardı sanırım pazr kültürünü kaldırmak yapılmak istenen ama eğer cidden varsa bu durum çok yazık garibanın az gelirlinin tek kapısı pazarlar büyük marketler ağırmı bastı acaba hep kendileirne yönelinsin diye yoksa avrupa birliği çabasındanmıdır bakalım daha nelerimzii öldürücez zamanla görücez bu pazar konusunuda

 
At 2:55 ÖS, Anonymous Adsız said...

ataköy kapalı pazarı nerede bilen varmı?

 
At 8:49 ÖS, Anonymous Adsız said...

merak etmeyin bayanlar ben kadıköy pazarında bir enafım ben ala pazarların kalkmaına izin vermeyecem şapkacı doğan

 
At 5:33 ÖS, Blogger Dinçer BİLGENER said...

ulus pazarı en geç bir ay içinde çekmeköy'de hizmete girecek bayanlar. biraz uzak ama 522 st'ye atladığınızda 45 dk.-1 saat içinde ordasınız.

 
At 12:40 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

öncelikle selamlar ben orhan akpolat yaşadığım bazı şeyleri gerçekten çok özöcü olaylar yaşadım aylık gelirim sadece ve sadece beşiktaş ulus pazarın da gelirimdi tekrar kurulmasını arz ederim tşkler

 
At 3:21 ÖS, Anonymous Adsız said...

bostancı pazarıkaldırıldımı kesin bilgim yok aydınlatırsanız sevinir birde bana güzel şeylerin oldugu bi pazar önere bilirmisiniz bn ümraniyede oturuyorum

 
At 12:31 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

onu bende duymuştum 4 leventte pazar nerdeidi olan olmayan da pazarda idi. bi tek ben kaldım geri, sizden söyleyin bari. giderim gari

 
At 12:53 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

merhaba ben ceyda ulus pazarı yeni ilçe olan çekmeköyde bu gün 22 martta açıldı buraya kadıköyden 14 şb şahinbey otobüsleri ayrıyeten üsküdardanda şahinbey otobüsleri pazarın önünden geçer mecidiye köyden 122m otobüsleride pazardan geçer özel sezin okulunun yanı

 
At 10:11 ÖS, Anonymous dreamer said...

Ulus pazari Cekmekoyde acilmistir ilk haftalar fazla ilgi ve tezgah olmamasina ragman ucuncu hafta itibariyle pazarda adim atilacak yer yoktu Cekmekoy sanildigini aksine hicde uzak bir yer degil ulasimi cok kolaydir ve pazar yeri cok guzel sekilmistir yaninda cocuk parki , pazar icinde guvenlileri , dinlenme ve yeme icme yerleride gayet guzeldir pazar cok genis bir alan icindedir ve ne arasaniz bulmaniz mumukun ben bir cekmekoy sakini olarak pazardan cok memnun kaldim herkeside bekliyoruz :)))))))

 
At 1:24 ÖS, Anonymous Adsız said...

ulus pazarı çekmeköydee arkadaşım
ekşioğlu beş yıldız sitelerine yakın

 
At 3:52 ÖS, Anonymous Adsız said...

ULUS PAZARI İÇERENKÖYDE CUMARTESİ GÜNLERİ KURULUYOR

 
At 4:52 ÖS, Blogger başak said...

ben bu pazarın bulunduğu sokakta oturuyorum, inanın pazarda yok yok, akşam saatlerinde gitmiş olmama rağmen gayet güzel ve uygun fiyatla birşeyler bulunabiliyor. Ayrıca güvenlikleri bulunuyor. yaşasın her an elimin altında olan bir pazarın bulunması çok güzel ayrıca yeri çok güzel seçilmiş ve tezgahlar arası boşluk var rahat rahat dolaşabiliyorsunuz

 
At 7:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

kadıköy pazarı tek geçerım hem uygun fıyatlarla satıs yapılıyor

 
At 2:25 ÖS, Anonymous Adsız said...

BEN BAŞAK,
BU HAFTADA PAZARA GİTTİM İNANIN ÇOK BÜYÜK BİR YER.HERKES PAZARDA BİR TEKNİK UYGULAYIP DOLAŞIYOR . BENDE ZİK ZAK ÇİZİP DOLAŞTIM AMA FARKETTİM ATLADIĞIM TEZGAHLAR OLMUŞ TEKRAR BAŞTAN DOLAŞTIM
EŞOFMANLAR HARİKA 5-10 MİLYON , TİŞÖRTLER 1-15 YTL ARASINDA , TEZGAHLARI ALT ÜST ETTİNİZ Mİ BULAMAYACAĞIZ HİÇŞEY YOK

 
At 12:37 ÖÖ, Blogger ercoba said...

selamlar besıktas ta evlendırme dairesının karsısında cümartesı günlerı kürülan bır pazar var kapalı bır pazar alt katında esnafım abıye ve spor abıye kıyafetler satıyorm herkesı beklerım

 
At 7:39 ÖS, Anonymous Adsız said...

slm ulus pazarı artık çekmeköydeymiş ama gidemedm daha inş cumartesi gidebilirim çok merak ediyorum herşey varmış 5-10 milyona tunik fln varmı acaba bliomusunzz??

 
At 11:11 ÖS, Anonymous Adsız said...

ulus pazarı artık çekmeköyde hemde öyle bi güzel yerdeki herkesi bekleriz

 
At 12:41 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

selam ben Ulus pazarının hemen yanında oturuyorum iiki qeldi be su ulus pazarı çekmeköyün paçoz kızları bu sayede biraz qiyibneyi öqrendiler

 
At 12:18 ÖS, Anonymous hatice said...

selamın aleyküm...ben çekme köyde yaşayan biri olarak ulus pazarının kaldırılmasına çok tepkiliyim
neden derseniz burası yeni gelişmekte olan bir yer o yüzden alış veriş merkezleri çok az yok denecek kedar az herşeye ulaşamıyoruz bizim için ulus pazarı çok iyi olmuştu
esnafın tepkisine karşı gelmek istiyorum (herkes rızgını yer) inanç meselesi tabiiki bu mesajımı ciddiye alırsanız çok sevinirim iyi günler

 
At 9:55 ÖS, Anonymous Adsız said...

çok pazar gezdim istanbulda. en güzeli pendiktir. kaldırılmadan görmenizi tavsiye ederim

 
At 11:03 ÖÖ, Anonymous çiçekçi said...

bizler çok kısıtlı bütçeyle geçinen insanlarız bizlerin arayıpta bütçemize göre buldugumuz herşey pazarlarda bulunuyor böyle yerlerde kalkmamalıdırrrrr

 
At 4:33 ÖS, Anonymous lalemm said...

ulus pazarı tam olarak nerde adres verebılırmısnz

 
At 6:09 ÖS, Anonymous Adsız said...

merhaba ulus pazarının çekmeköydeki yeri tam olarak nerede?ben gebzeden gidicem nasıl gidebilirim..birde hangi gün kuruluyor pazar?
teşekkürler..

 
At 3:15 ÖS, Anonymous Adsız said...

selamlar...
çekmeköy ulus pazarı şu an için kaldırıldı. çünkü yasal bazı sorunlar yaşandı. konu pazarcılar odası tarafından mahkemeye taşındı ve mahkeme kapatılmasına karar verdi. Şu an Büyükşehir Belediyesi'nden oranın arsasıyla ilgili bir düzenleme yapıldı. Plan tadilatı yaparak yeşil alandan ticaret alanına çevrildi. ancak pazarın açılıp açılmayacağı tam bir muamma.. zaten açıldığında da reklamlarla, afişlerle haberiniz olacaktır..

 
At 6:51 ÖS, Anonymous Adsız said...

Genial dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

 
At 1:18 ÖÖ, Anonymous osman said...

slm.ben ulus pazarı esnafıyım. pazarımız cekmekoyde aynı yerınde acıldı.yasal butun sorunlar tamamen yasal olarak cözüldü.yerını bılmeyenler ıcın cokk basıt bı adres vereyım..cekmekoy beş yıldız sıtesının yanında hemen..ulus pazarını su an ıcın bı tek etılerde kuramıyoruz. cuma gunu edırne merkezde.selımıye camının yanında.pazar gunu ızmıt uzuncıftlıkte cumartesi ıstanbul cekmekoydeyız..herkezı kalıtelı ve ucuz gıyınmeye beklerızz.saygılarımla(tayt dunyası)

 
At 1:21 ÖS, Anonymous Adsız said...

ulus pazarını öğrenmek için baktım buraya ama her kafadan bi ses çıkmış.. son olarak ulus pazarına nasıl gidebiliriz, ve hangi gün biri açıklık getirsin lütfen ..

 
At 2:32 ÖS, Anonymous Adsız said...

göztepedeki nerede yahu :S

 
At 3:44 ÖS, Anonymous Adsız said...

ben ulus pazarında giyim satıyorum perşembe günleri akmerkezin ve zincirlikuyu metrobüs durağının ordan servisler kalkıyor bekliyoruz...

 
At 3:46 ÖS, Anonymous Adsız said...

yeni yeri de tam olarak ortaköyün iç tarafı DT1 veDT2 otobüsleri de pazarın hemen yakınında duruyor

 
At 6:13 ÖS, Blogger dilara said...

Selam Arkadaslar,
ben yakinda türkiyeye gelecegim, ulus pazari tam olarak nerede ve hangi günleri kuruluyor. Ümraniyeden nasil gidebilirim oraya

TSklerrr

 
At 6:10 ÖS, Anonymous Adsız said...

arkadaşlar ulus pazarına okmeydanından nasıl gidebilirim acaba

 
At 10:14 ÖÖ, Blogger deniztan said...

Ulus Pazarı hala var, perşembe günleri, levazımdan ortaköye inerken oklarla gösteriliyor. dereboyu caddesinin arka tarfı oluyor yani. otopark ücretsiz.

 
At 5:45 ÖS, Blogger servis said...

Blog siteniz araştırmalarımızda gerçekten yararlı oldu. Estetik burun ameliyatı olarak tüm verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz

 

Yorum Gönder

<< Home