Çarşamba, Ağustos 10

Sepet örgüsü bilen var mıııı??





























İstediğim uzunlukta zincir çektim. sonra her deliğe batarak şişle örer gibi ilmekleri topladım kalın tığımda. Zincirin sonuna geldiğimde de tığımda toplanmış olan ilmekleri ikişer ikişer ördüm. Sonra tekrar aynı işlemi yaptım yani önce deliklere batarak ilmek topladım sonra ikişer ikişer ördüm. Fakat kenarlarda eksilme oluyor. Daralmaya başlıyor. Ben de sağ kenarda bir zincir çekiyorum her seferinde düzeliyor. Acaba sol tarafı nasıl toparlayabilirim? Baksanıza kötü görünüyor:((

3 Comments:

At 1:42 ÖS, Anonymous munev said...

sevgili Emel öncelikle kandilin mübarek olsun.
Elime şişi aldım ördüm benimki muntazam oldu.hiç eksilmedide,ilmekleri toplamaya başlarken iki ilmek değil tek ilmek öreceksin.sonrakileri ikişer ikişer alacaksın ozaman hem muntazam hemde eksilmedem örülüyor.sevgilermle..

 
At 2:24 ÖS, Blogger Emel said...

Sizin de kandiliniz mubarek olsun Munevver Teyze.
Çok teşekkür ediyorum yardımlarınız için. Üşenmediniz benim için denediniz demek. Bir kez daha şanslı hissettim kendimi sizlerle yollarımız ekran başında da olsa kesiştiği için.
Sevgilerimle...

 
At 5:30 ÖS, Blogger manolya said...

Emelcigim bu aralar ben de tek tigla bir bebek hirkasi örüyorum ama benim uygulamam hafiften farkli galiba. Ben aralara degil de önceki sirada topladigim ilmeklere batiyorum. Bitince eklerim. Bence sorun senin aralara batmandan kaynaklaniyor olabilir.
Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home