Pazartesi, Ağustos 22

İzmir'den selamlar getirdim herkese



Sessiz sedasız İzmir'e kaçmış gibi oldum. Diğer arkadaşlar gibi "ben tatile gidiyoruuuumm" demek isterdim ama hazırlanma telaşından fırsat bulamadım bir türlü size allahaısmarladık demeye.
İzmir her zamanki gibi çok güzeldi. İstanbul'un gürültü patırtısından, tantanasından uzak ama İstanbul kadar albenisi olan bu şehirden ayrılmak yine çok zor oldu bizim için. Buarada İzmir deyince hala lağım kokulu körfezden bahsedenlere teessüf ederim. Artık körfezimiz de pırıl pırıl. İnanmazsanız bir gün ben sizi gezdireyim:))
İzmir'den Kordon boyu ve Alsancak fotoğraflarıyla yeniden merhaba herkese...

5 Comments:

At 1:58 ÖS, Anonymous munev said...

Hoşgeldin sevgili Emel.fotoğraflar için teşekkürler.Türkiye de göremediğim sadece ege bölgesi kaldı inşaallah birgün oralarıda gezeriz.eşim söz verdi .üniversiteyi İzmir de okumuş gezdireceği günleri bekliyorum.sevgiler.

 
At 2:30 ÖS, Blogger tuhfe said...

Hoş geldin Emel. Sessiz sedasız gittin ama hoş sürprizlerle geldin. İzmir'e bir kez gitmiştim yılaaar önce, kordon boyu ve fuarı gezmiştik. Bir de piknik yapma fırsatımız oldu. Kokuların yok olmasına çok sevindim. İnşaallah bir de sen gezdirirsin bana İzmiri.

Sevgiler.

 
At 5:52 ÖS, Blogger pınar said...

hoşgeldin emel. izmirden yeni geldiğim halde resimleri görünce yine özledim.
ayrıca yukardaki bardak çok hoşuma gitti. hiç de acemice gelmedi bana.

 
At 1:20 ÖÖ, Blogger NALAN KAPLAN said...

Hoşgeldin Emeel,özledik seni...

 
At 8:14 ÖÖ, Blogger Emel said...

Hoşbulduuuuuukkkk....
Münevver Teyze eşinizi kandırın da biran önce gelin misafirimiz olun. Yıllar sonra bambaşka bir İzmir bulacaksınız eminim. Sizin bir tek bizim yöreleri gezmemenize de üzüldüm ama, aşkolsun:(

Tuhfe, artık sizin de bizim misafirimiz olma zamanınız gelmiş.Kordonboyu, fuar her şey çok değişti. Bekliyoruz:)

Pınar ben de senin blogunda İzmirden bahsettiğin bölümleri büyük bir özlem hissederek okuyorum hep. Sadece ben değilmişim diye düşünüyorum hasret çeken. Bol İzmirli günler sana:)))

Nalan, ben de sizleri çok özledim,sağol. Uzak olunca acaba neler yapıyorsunuz diye diye merak edip durdum.

 

Yorum Gönder

<< Home