Pazartesi, Ağustos 22

Fimoyla bardaktan bozma kavanoz


Geçen İzmir ziyaretimde anneme götürmüştüm fimo malzemelerimi. O da meraklanınca, bir kaç uygulamayla anlatayım istedim neler yapılabileceğini. Bu renkle şu renk uyar, o renkle bu gider derken bir sürü rulo sosis çıktı ortaya. E tabi ziyan etmek olmaz, eski bir bardağı kapladık. Bardağın boyu düşündüğümden uzun olunca da ağız kısmını resimde gördüğünüz gibi kapladım. Biliyorum hala çok acemi işi gibi ama napalım her şey zamanla:)
Kalan ufak tefek parçalardan da annem boncuklar yapıvermişti hemen. Onları da pişirip yeğenim Beste'nin koluna çok şirin bir bileklik yaptık. Beste şimdi üniversite sınavlarına hazırlanmaya başladı. Umarım bilekliği uğur getirir ve istediği yeri kazanır. Aynı dileklerim tabiki diğer sınava hazırlanan öğrenciler için de geçerli.

6 Comments:

At 2:35 ÖS, Blogger tuhfe said...

Ellerine sağlık Emel, bence güzel görünüyor, acemi işi gibi değil. Renkler uyum sağlamış. Yeğenin ve tüm üniversiteye hazırlananların/sınava girenlerin istedikleri bölümlerde eğitim alabilmelerini dilerim.

 
At 7:25 ÖS, Anonymous munev said...

Çok güzel olmuş Emel ellerinize sağlık.ayrıca yeğenine ve sınava hazxırlanan yavrularımıza kolaylık dilerim.Allah zihin açıklığı versin.sevgiler.

 
At 10:56 ÖS, Blogger Burcu said...

Çok şirin,çok canlı olmuş. Ellerinize sağlık, bayıldım :)

 
At 1:21 ÖÖ, Blogger NALAN KAPLAN said...

Hiçte acemi işi olmamış,ben buna bile cesaret edemiyorum yapabilirmiyim acaba diye,ellerine sağlık...

 
At 8:07 ÖÖ, Blogger Emel said...

Hiç tasarlamadan yaptığım bir şeydi dediğim gibi. Beğenmenize sevindim:)) Teşekkürler.

 
At 4:06 ÖS, Blogger Nilüfer said...

Çok güzel olmuş, bilekliğinde harika olduğuna eminim

 

Yorum Gönder

<< Home