Çarşamba, Temmuz 20

Yeniden merhabaaaa....


1901 yılında Sultan Abdülhamid'in tahta çıkışının 25.yıldönümü nedeniyle (Kule 25 metre yüksekliğindedir) ve padişahın emri üzerine, Sadrazam Küçük Sait Paşa tarafından yaptırılmıştır. Kulenin saati Alman İmparatoru II.Wilhelm tarafından armağan edilmiştir. İzmir'in sembolü olarak kabul edilen Saat Kulesinin altında bulunan odanın dört köşesinde çeşmeler bulunmaktadır.

Eveeeetttt doğru tahmin ettiniz, 1 haftalığına izmir'e kaçtım. Gecen hafta aniden karar verdim
gitmeye . Böyle sessiz sedasız yokoluşum ondan. Kimselere haber vermedim diye üzüldüm soradan. O kadar alışmışım ki sizlere:))
Baya bir gezdim İzmirimi, ama bitiremedim gitmek istediğim yerleri görmek istediğim insanları. Tabi bir yandan da annemle ve yegenimle takı, fimo, örgü vs. uğraşılarımız da olunca zaman yine bir çok şeye yetmeden geçiverdi. Baya dolu dolu döndüm İzmir'den. Sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

3 Comments:

At 10:23 ÖÖ, Blogger İncik Boncuk said...

Hoş geldin, gözümüz yollarda kaldı.

 
At 2:22 ÖS, Blogger Funda Irmak said...

inanmıyorum keşke haber verseydin buluşur tanışırdık üzüldüm bak şimdi. İzmir e gelecek tüm log culr lütfen bana ugrayın mailim fundairmak@hotmail.com

 
At 3:36 ÖS, Blogger Emel said...

İzmirde olduğunu bilmiyordum. bir dahaki sefere insallah.Ben nasıl olsa izmirliyim. izmiri gormeden yapamam:))

 

Yorum Gönder

<< Home