Cumartesi, Haziran 18

Yağlıboya Resim

TRT 2'de yıllardır Bob Ross'un yağlıboya resim teknikleri programı yayınlanır. Ben de her rastladığımda tekrar tekrar izlerim. Ve her seferinde de ağzım açık kalır 15 dakikada bitiriverdiği muhteşem tabloları görünce. Resmini yaparken bir yandan da anlatır "şimdi mutlu bulutlar çizelim" , "şu ağacın yanına da bacası tüten bir kulübe, belli ki şöminelerini yakmış sohbet ediyorlar" vs.
Bob Ross yaparken çok kolay görünüyor, ben herhalde asla bu kadar güzelini yapamam diye düşünürdüm hep ama TV'de bir programda sertifikalı öğretmenlerle Bob Ross tekniklerini öğreten kurslar olduğunu gördüm. Ayarlayabilirsem katılmayı düşünüyorum.
Bilgi alabileceğiniz adresler:
http://www.artboya.com
http://www.bobross.com

3 Comments:

At 2:41 ÖS, Blogger İncik Boncuk said...

ya evet, ben de bu programın hastasıyım. Bi fırça dokunuşuyla ağaçların dallarını yapıyordu. VCD'si falan olsa da alsak. Kadıköy'de Bob Ross eğitimi veren bi iki yer biliyorum.

Bob Ross aslında askermiş, Alaska civarlarında görev yaparken, yaşadığı doğaya hayran olup kendini resme vermiş. Ama şu an hayatta değil :(

 
At 12:08 ÖÖ, Blogger nsevil said...

derya gibide cuma günü sanırım gösterdi.fakat misafir nedeniyle pek bişey anlıyamadım.sabshta kalkamadım.
artgaleri gibi bie net adresi kulağima geldi ama.çok istiyenler tv8'i aradıklarında sanırım numaraları veriyorlar.
trt'yi hepimiz hayranlıkla izlemişiz demek.ne güzel.bir gün resimlerimi çekip size sitemde yayınlıyacağım inşallah..

 
At 8:03 ÖS, Blogger saadet said...

emel bu program hakkında benim duygularıma da tercüman olmuşsun. ama nerde o kabiliyet bende.

 

Yorum Gönder

<< Home