Salı, Haziran 14

Örgü oyuncak

İşte çocukken en sevdiğim oyuncaklarımdan biri "İBİŞ". Elimden iş gelmeye başladığında ona bir kaç arkadaş da ben örmüştüm. 70'li yıllarda annemin Alman dergilerinden aldığı bir örnekmiş sanırım bu.
Uzun zaman oldu ama hatırladığım kadarıyla yüzü yaparak başlıyoruz.
Vücut seklini dikkate alarak arttırıp keserek tüm vücut ve kukuletası bitiriliyor. Arka tarafında bacaklar, kollar, sırt ve kukuletası bir yandan doldurulup bir yanda da dikiliyor.En tepesinde de ponponu unutmamak lazım tabi:)

4 Comments:

At 6:57 ÖS, Anonymous Adsız said...

nurgül bubeklerin yapılışlarını bana anlatabilirmisiniz çok istiyorum

 
At 1:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

çok güzel olmuş

 
At 1:05 ÖS, Anonymous Adsız said...

k begendim yapa bilecekmiyim

 
At 1:30 ÖÖ, Anonymous yasemins.blogcu.com said...

harika olmuş, tebrikler

 

Yorum Gönder

<< Home