Perşembe, Haziran 30

Jet hızıyla tatil:)

4 günlüğüne İzmire gitmiştim. Biraz özlem giderdim. Denizin, güneşin tadını çıkarmaya çalıştım. Ama bu sefer de elişi emektarları neler yapıyor çok merak ettim.
Artık bugün uzun uzun dolaşır yavaş yavaş da eklemeler yaparım kendi bloguma.
Annemdeki örnekleri karıştırmaya fırsatımız olmadı maalesef. İnsan kısa süreliğine gidince hangi işi yapacağını şaşırıyor. Artık bir dahaki gidişime.
(Buarada arkadaşlar biraz tembellik yaptım çantamı bitiremedim:(
Ama turuncu elbiseme uygun çok şeker bi şala başladım. Yakında bir arkadaşımın nikahında kullanmak için bitirmeye çalışıyorum.)
Herkese selamlar, sevgiler...

1 Comments:

At 12:17 ÖS, Blogger Burcu said...

Ohhh iyi yapmışsın, bol bol enerji depolasaydın. Arada böyle kaçamaklar iyi oluyor :)

 

Yorum Gönder

<< Home