Pazar, Haziran 19

Fular ve şal örneği

En severek çalıştığım örneklerden biri bu. Resimdeki tiftik olduğu için yaklaşık 40 ilmekle başladım. Daha kalın bir iple dilediğiniz genişliğe göre 24-30 arası ilmekle başlanabilir. İstenilen genişliğe bağlı tabi.Gevşek ve dökümlü durması için 7 numara şiş kullandım. İlk iki sırayı normal lastik ördüm. Diğer sıralarda her iki kenarda 2 ilmek lastik örmeye devam ederken ortada kalan ilmekleri bir arttırıp bir kestim. Dilediğiniz uzunlukta yapabilirsiniz yalnız bitirmeden önce yine 2 sıra normal lastik örmeyi unutmayın. Dikdörtgen şallarda da çok hoş oluyor. Özellikle de simli ya da pullu bir ipi kullanacağınız iple karıştırdığınızda. Yine örneklerim İzmir'de kaldığı için şuanda gösteremiyorum ama yakında gidip ne var ne yok buraya taşıyacağım artık herhalde.

Sağda gördüğünüz fular da yine aynı şekilde örüldü.

2 Comments:

At 12:09 ÖÖ, Blogger nsevil said...

eline sağlık çok güzel olmuş.

 
At 10:58 ÖS, Blogger Emel said...

tesekkur ederim:))

 

Yorum Gönder

<< Home