Pazartesi, Haziran 20

Fimo

İşte sonunda Fimo malzemelerim hazır. Artık çatal bıçaklarımı yenileyebilirim.
Fimoların da çeşitleri var aslında: transparan olanlar, simli olanlar ve normal düz olanlar. Daha çok acemi olduğum için bu konuda ben normal olanları aldım.
Merdane hamuru inceltmek için kullanılıyor. Normal merdane de kullanılabilirmiş ama biraz uğraştırabiliyormuş yapıştığı için.
Bitirip fırınladıktan sonra da kendi özel verniğini kullanmak gerekiyor. Fırçam da hazır gördüğünüz gibi. Yalnız vernkledikten sora fırçayı hemen bir kolonyalı mendille ya da tinerle temizlemek gerekiyormuş.
Bir de fazlalıkları almak için maket bıçağı olmalı.
Ama galiba işin zor kısmı tasarımı yapmak. Bir türlü karar veremiyorum hangi renkleri birarada kullanacağıma. Hepsi çok şeker:))
Beşiktaş Hobi Merkezi'ne de teşekkür ederim yardımları için:)

2 Comments:

At 9:54 ÖÖ, Blogger Nazlı said...

en çok hangi renkleri ( günlük hayatta ) seviyorsan ondan başla...

 
At 10:22 ÖÖ, Blogger Emel said...

Aslında durum şöyle. Rengarenk bir kahvaltı takımıyla kullanmak istiyorum çatal bıçakları. Dolayısıyle da her renkten bir parça olsun istiyorum. Ama spiral desen denedim pek hoş olmadı. Butun renklerden bir tabaka acıp spiral yapınca ruloyu fazla inceltmemek gerekiyor ki renkler secilebilsin. Ama inceltmezsem de rulodan kesilen dilimler baya büyük oluyor. Zaten inceltmek için merdaneyle üzer.nden geçince iyice büyüyor. Bir de bütün tabakaları üstüste koyup dik çizgiler çıkması için boylamasına kesip deneyeyim diyorum. Bakalım n'olacak??

 

Yorum Gönder

<< Home