Perşembe, Haziran 30

Burcunun fimo çalışması

Fimoya başlamadan önce bana yardımcı olan Burcu'nun fimo çalışmasını kendi izniniyle yayınlıyorum. Simli fimo da eklemiş çok da güzel olmuş. Burcu'nun da kendi sayfasını hazırlama vakti geldi de geçiyor diye düşünürken bir baktım Hobi Keyfi adıyla bir blog hazırlamış bile. http://hobikeyfi.blogspot.com/
Onu buradan hoşgeldin diyorum bir kez daha.
Resimlerini koyduktan sonra blogunu keşfettiğim için bu postu silmek yerine linkini eklemekle yetindim. umarım sakıncası yoktur. 4 güncük ayrı kaldığığım halde çok şey kaçırmışım doğrusuu:)

1 Comments:

At 12:16 ÖS, Blogger Burcu said...

Yaaa 4 günde neler oldu gördün :) Şaka bi yana güzel sözlerin için çok teşekkürler canım, sayfam için elimden geleni yapıyorum... Aranıza ben de katıldım :))

 

Yorum Gönder

<< Home