Cuma, Haziran 24

Çanta

Çanta modasına katılmazsam olmazdı tabi ki.
Beyaz ayakkabılarıma uygun bir çanta yapmak istedim ama biraz da spor olsun diye pullu iple de karıştırdım. Böyle farklı ipleri karıştırmak çok hoşuma gidiyor:))
Hiç bilmeyenlere kısaca bahsedeyim. İstediginiz büyüklüğe göre zincir çekin. Sonrası sık iğne.Yani, deliklere tığı batıp, sol parmağınıza doladığınız ipi çekiyorsunuz. Sonra da tığdaki iki ilmeğin içinden sol parmağınızdaki ipi tek seferde çekiyorsunuz.
Boyunu ayarlayıp ona göre son sıraya gelmeden önce biraz biraz her iki yandan eksiltiyorsunuz ki kolay açılır bir çanta olsun.
Benim gibi boncuklu, pullu bir ip karıştırmayacaksanız ördükten sonra da her şeyle süslenebilir.
Çantanın iki yanını tığla birleştirirseniz potluk yapmıyor.
Dilediğiniz bir sapı takabilirsiniz. Bambu sap çok hoş oluyor. Yine mümkünse kullandığınız ipi saplara sarabilirsiniz. Ya da nalburiyelerde şeffaf borular olur, onlardan alıp içini kum boncuklarla simlerle doldurabilirsiniz. Kimse anlamaz:))) çok da beğenirler.
Aslında acaba 2 seferde mi çeksem diye de düşündüm cok mu sert olacak böyle diye. Ama sık iğne daha çok hoşuma gitti.
Haftasonu bitirebilirsem, bitmis halini de paylaşmak isterim burada.

9 Comments:

At 4:08 ÖS, Blogger Nazlı said...

bencede sık iğne olsun. çünkü yumuşak çanta bi acaip duruyor...sarkık yani. hadi kolay gelsin. meraklı meraklı bekliyoruz...

 
At 4:20 ÖS, Anonymous Burcu said...

Bitmiş halini de görmek çok isterim :) Ben de çanta yapmak istiyorum da örnek arıyorum...

 
At 4:38 ÖS, Blogger İncik Boncuk said...

renk seçimi mükemmel. heyecanla bitmiş halini bekliyoruz

 
At 11:16 ÖS, Blogger nsevil said...

ben çanta manyağı oldum bildiğiniz gibi.
üzerine alıp 1 kerede çıkarabilirsin.
yada üzerine alıp 2 kerede de çıkarabilirsin.
ben bunları kullanıyorum.
sevgili burcu
nagice de sakallı iple ördüğüm çantalardan 1 tane var.makrome ipi ile ördüklerimden de 1 tane.
http://hpbideryasi.4t.com'da örgülere girersen çanta modellerimi görebilirsin.
hadi bakalım kolay gelsin.işin tez bitsin de görelim...

 
At 8:58 ÖS, Anonymous munev said...

Kolay gelsin.baslanmis is bitmis demektir.derlerdi büyüklerimiz..

 
At 10:50 ÖS, Blogger semra said...

Merhaba arkadaşlar,
örgü çantalar konusunda http://www.emmaking.co.uk/ adresinden de yararlanabilirsiniz. Çok güzel modeller var. http://hpbideryasi.4t.com adresine bağlanamadım. Sitede mi bir problem var acaba. Sevgiler.

 
At 7:28 ÖS, Blogger Burcu said...

Emelcim haftasonu gidicem demiştin. Kaç zaman oldu nerdesin? Merak ettim...

 
At 11:01 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ya kumaş çanta yapmak istiyorum
ayrıntılı olarak hiç bir sitenizde bulamadım sinir oldum.yokmu böyle site hep satmak içinmi var.

 
At 7:44 ÖS, Anonymous Adsız said...

ben yaptım bitırdım sen hala bitıremedin:)

 

Yorum Gönder

<< Home